بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای رويانيان؛شما به فکر انتخاب کاپیتان تیم خود باشید نه بازیکنان استقلال!

http://www.uploadtak.com/images/c7934_000140220.jpg

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به اين که از سوي مسئولان اين باشگاه به هيچ عنوان به بازيکنان استقلال توهين نشده ؟ اظهار کرد: از طرف من و يا ساير مسئولان باشگاه پرسپوليس هيچ اهانتي به بازيکنان استقلال نشده که آنها بخواهند ناراحت شوند و مصاحبه کنند، بلکه اين مديرعامل آبي‌ها بود که با صحبت‌هاي ناجوانمردانه و بدون اين که بررسي کند به بازيکنان پرسپوليس اتهام زد و آنها را ناراحت کرد.
 وي همچنين با بيان اين که پيش از انتقال جباري به سپاهان با اين بازيکن مذاکره کرده بود، گفت: من با جباري صحبت کرده‌ام و به او پول خوبي را پيشنهاد کرده‌ام ، اما او قبول نکرد و به من گفت که يک استقلالي است و دوست دارد در اين تيم بماند. با اين حال نمي‌دانم چه شده که او نتوانسته در استقلال بماند، اما از غيرتش براي استقلال خوشم آمد.
بزرگترین پیروزی:
ای کاش حداقل یک سوم غیرت جباری در وجود بازیکنان تیم شما هم وجود داشت!
نان به نرخ روز خورها تا دیدند  مدیرعاملشون در حال برکنار شدنه  و بندهای قراردادی که اکثرا  به زیر میزها معروف است با شخص مدیرعامل بسته شده و احتمال منغضی شدنشان به همراه کارتهای سوختی که در اختیارشان قرار گرفته شده،بصورت خودجوش از سردارشون حمایت کردند!
این بازیمنانی که دائما بر علیه مدیر عامل بزرگ یک تیم مصاحبه می کنند و به خودشان اجازه دادند که در دعواها و جر و بحثهای مدیران باشگاه دخالت کنن و مدیر عامل استقلال  را مستقیما و غیر مستقیم مورد اهانت قرار دهند،معلوم است که غیرت ندارند!
آقای رویانیان شما به فکر بازیکنان تیمت و کوچولوهای چون پیام صادقیان باش که  غوره نشده در حال مویز شدن است!
شما به فکر مشخص کردن کااپیتان تیمتان باشید خیلی بهتر است تا در مورد بازیکنان استقلال صحبت کنید! بروید به کمک سرمربی تیمتان تا از بین علی عسگر اخراجی فصل قبل و هادی نوروزی  که در انتهای فصل باشگاه و سرمربی تیمش را به چالش کشید و با انتقادات و اعتراضاتش شان و شخصیت گل محمدی را به پایین ترین حد ممکن رساند و به قولی نابود کرد،کاپیتان فصل آتی تیمتان را مشخص کنید.
شما و چه به مسائل درون خانودگی  باشگاه بزرگ استقلال!؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 4 / 1392برچسب:باشگاه پرسپولیس,محمد رویانیان,مجتبی جباری,علی فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com